სადისერტაციო საბჭოს თავმჯდომარე
გვანცა ღვინჯილია – ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, ასოცირებული პროფესორი
სადისერტაციო საბჭოს თავმჯდომარის მოადგილე
ზეინაბ (ლალი) ბაქრაძე – პროფესორი
სადისერტაციო საბჭოს სწავლული მდივანი
ეკა ჭაბაშვილი – სამუსიკო ხელოვნების დოქტორი, ასოც. პროფესორი
საბჭოს წევრები
ალთუნაშვილი მედეა – ასოც. პროფესორი
არაქელოვი ერნსტი – პროფესორი
ბაქრაძე ნინო – სამუსიკო ხელოვნების დოქტორი, ასოც. პროფესორი
ბოლაშვილი ქეთევანი- ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, პროფესორი
გარბერი ალექსანდრე – ასოც. პროფესორი
ელიავა ქეთევანი – სამუსიკო ხელოვნების დოქტორი, ასოც. პროფესორი
ვირსალაძე მაია – სამუსიკო ხელოვნების დოქტორი, ასოც. პროფესორი
ვოლჩენკო ნატალი – სამუსიკო ხელოვნების დოქტორი, ასოც. პროფესორი
ზუმბაძე ნატალია – ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, პროფესორი
თაბაგარი რუსუდან – ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, ასოცირებული პროფესორი
თუშმალიშვილი ქეთევანი – პროფესორი
კაპანაძე ოთარი – ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, ასოც. პროფესორი
ლესელიძე ნანა – ასოც. პროფესორი
მამაცაშვილი ავთანდილი – ასოც. პროფესორი
მარუაშვილი ლეილა – ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, პროფესორი
მახაშვილი დარეჯანი – ასოც. პროფესორი
ნადარეიშვილი მარიკა – ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, ასოც. პროფესორი
ნამგლაძე ბეჟანი – ასოც. პროფესორი
ონიანი ეკატერინე – ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, ასოც. პროფესორი
ჟვანია ნინო – ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, ასოც. პროფესორი
რევიშვილი ავთანდილი – ასოც. პროფესორი
სანაძე ნანი – ასოც. პროფესორი
სიგუა მაია – ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, ასოც. პროფესორი
ტაბლიაშვილი მაია – ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, ასოც. პროფესორი
ქავთარაძე მარინა – ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, ასოცირებული პროფესორი
ქათამაძე ნინო – ასოც. პროფესორი
ქამუშაძე ცირა – ასოც. პროფესორი
შავერზაშვილი გიორგი – პროფესორი
შარიქაძე ნანა – ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, ასოც. პროფესორი
ჩხეიძე თამარ – ხელოვნებათმცოდნეობის დოქტორი, ასოც. პროფესორი
ხოშტარია მიხეილი – ასოც. პროფესორი
დოკუმენტების ნუსხა, რაც წარედგინება სადისერტაციო საბჭოს დისერტანტის მიერ
1. ავტობიოგრაფია (CV);
2. დისერტანტის განცხადება სადისერტაციო საბჭოს თავმჯდომარის სახელზე (განმცხადებლის ახსნა-განმარტებით იმის თაობაზე, რომ თემა მის მიერ არის შესრულებული და რომ ნაშრომში გამოყენებული ყველა წყარო სათანადოდაა მითითებული _ ივსება ადგილზე);
3. შესაბამის მიმართულებაზე დისერტაციის განხილვის დასკვნა, დამტკიცებული მიმართულების ხელმძღვანელის მიერ და მიმართულების პროფესორის რეცენზია;
4. სადოქტორო პროგრამით გათვალისწინებული სასწავლო კურსის გავლის დამადასტურებელი (მოპოვებული კრედიტების მითითებით);
5. დისერტაციის თემასთან დაკავშირებით გამოქვეყნებული სამეცნიერო პუბლიკაციების სია, პუბლიკაციების ასლები (თან ერთვის კრებულის თავფურცელი; გვერდი, სადაც მითითებულია კრებულის სარედაქციო კოლეგია, რეცნზენტი, გამომცემლობა, კოდი; სარჩევის მონაკვეთი, სადაც დაფიქსირებულია პუბლიკაციის ავტორი და სათაური);
6. სამეცნიერო ხელმძღვანელის (ების) დასკვნა;
7. დისერტაციის 4 აკინძული ეგზემპლარი, ავტორეფერატის 4 აუკინძავი ეგზემპლარი (ორენოვანი), დისერტაციისა და ავტორეფერატის ელექტრონული ვერსიები (Word-ისა და PDF ფაილის სახით).
სამუსიკისმცოდნეო კვლევები
განცხადება
ავტორეფერატი სატიტულო გვერდი
დისერტაციის სატიტულო გვერდი
საშემსრულებლო ხელოვნება და კომპოზიცია
განცხადება
ავტორეფერატი სატიტულო გვერდი
დისერტაციის სატიტულო გვერდი
თამარ ლიჩელი
“თენგიზ ამირეჯიბის საფორტეპიანო სკოლა და მისი პედაგოგიურ-საშემსრულებლო მეთოდები”
ნინო რაზმაძე
ქართული ხალხური საკრავები (ისტორიული, ტერმინოლოგიური, სოციოკულტურული, ორგანოლოგიური და მუსიკოლოგიური ასპექტები)
ალექსანდრე ჭოხონელიძე
ტემბრული მოდელები თანამედროვე ქართული პროფესიული მუსიკის ზოგიერთი ნიმუშის მაგალითზე (მ. ვირსალაძის, ე. ჭაბაშვილის, რ. კიკნაძის, გ. კობერიძის, გ. პაპიაშვილის კომპოზიციები)
ქეთევან ქემოკლიძე
ქეთევან ქემოკლიძე დავით და ნოდარ ანდღულაძეების ვოკალური სკოლის როლი თანამედროვე ქართულ საოპერო ხელოვნებაში
სოფიო გორდელაძე
ლირიკული სოპრანოს პარტიები მოცარტის ოპერებში. მხატვრული და ტექნიკური ინტერპრეტაციის სირთულეები და მათი გადაჭრის გზები
თამარ ფუტკარაძე
კონტრაპუნქტის ახალი სახეები ქართულ მუსიკაში (თამარ ფუტკარაძე-ლაშხის ოპერა „თევზის წერილების“ მაგალითზე)
თეონა ლომსაძე
ქართული ხალხური მუსიკის ფუნქციონირების თანამედროვე ფორმები
(ფოლკ-ფიუჟენის მაგალითზე)
ალექსანდრე ვასაძე
ორგანი როგორც ტრასკრიფტორ-ინტერპრეტატორის ინსტრუმენტი და საორგანო ტრანსკრიფციები (მუსორგსკის სიუიტის “სურათები გამოფენიდან” მაგალითზე)
ანა მამისაშვილი
XX საუკუნის სოლო სავიოლინო სონატა (თეორიულ-საშემსრულებლო ასპექტები)
გიორგი კრავეიშვილი
“საქართველოს მოწყვეტილი კუთხეების და XVII-XIX საუკუნეებში გადასახლებულ ქართველთა ხალხური მუსიკის შესწავლის პრობლემები”
მედეა ქავთარაძე
„სულხან ნასიძის a cappella გუნდების საშემსრულებლო სირთულეები (“ვედრების” და “სპარსული პოეზიიდან” მაგალითზე)”
რუსუდან თაბაგარი
“პრელუდია, ტოკატა და ფანტაზია XX საუკუნის ევროპულ ინსტრუმენტულ მუსიკაში”
ოთარ კაპანაძე
“ქართული საფერხულო სიმღერები: მუსიკალური ენის თავისებურებები”
თეონა რუხაძე
“ქართული საქორწილო მუსიკა – სტილისა და ჟანრის საკითხები”
მარიანა ასრიევა
“ბაროკოს ეპოქის სავიოლინო შემსრულებლობის ზოგიერთი ასპექტი”
ლევან ბაგრატიონ-დავითაშვილი
დასარტყამი ინსტრუმენტების ფუნქციები და გამოყენების ხერხები ქართველ კომპოზიტორთა ნაწარმოებებში (მე-20 საუკუნის 60-იანი წლებიდან დღემდე)
ქეთევან ჭიტაძე
სიმფონიის ჟანრული მოდელის გარდასახვა მე-20 საუკუნის მუსიკაში
ზაირა ვადაჭკორია
იოსებ კეჭაყმაძის საგუნდო ნაწარმოებების ინტერპრეტაციის საკითხისათვის
თამარ ჟვანია
ი. ს. ბახის სამხმიანი ინვენციების საშემსრულებლო ინტერპრეტაციის საკითხები
ჯიქი (სვიმონ) ჯანგულაშვილი
ქართული საგალობლის მუსიკალური ესთეტიკა (არსი და მხატვრული მეთოდი)
ნიკოლოზ ტოროშელიძე
მუსიკალური ნაწარმოების გააზრებისა და საშემსრულებლო ინტერპრეტაციის საკითხები ფსიქოლოგიის კონტექსტში
ეკა ჭაბაშვილი
მულტი ტოპოფონიური საკომპოზიტორო ტექნიკის ცნებისთვის
ნატალია ვოლჩენკო
დავით ანდღულაძის ვოკალური მეთოდიკა, როგორც ფონაციური აპარატის დაცვითი მექანიზმი
მამუკა სიხარულიძე
შოპენის ეტიუდების საშემსრულებლო ინტერპრეტაციების საკითხები
ირინა აივაზოვა
მუსორგსკის ვოკალური ციკლი “სიკვდილის სიმღერები და ცეკვები” (თეორიულ-საშემსრულებლო ასპექტები)
ნათია აზარაშვილი
“Kindertotelieder”-ის ადგილი და მნიშვნელობა მალერის შემოქმედებაში პიანისტ-კონცერტმაისტერის საშემსრულებლო ამოცანებთან მიმართებაში
ქეთევან ელიავა
კამერული ვოკალური შემსრულებლობის პრობლემები და ჰუგო ვოლფის სასიმღერო შემოქმედება
ნინო კასრაძე
ბგერათწარმოქმნის პრობლემა მე-20 საუკუნის საფორტეპიანო მუსიკაში ოლივიე მესიანის შემოქმედების მაგალითზე
მაია ვირსალაძე
ალეატორიკა ახალ ქართულ პროფესიულ მუსიკაში (ნოდარ მამისაშვილის, რევაზ კიკნაძის და ეკა ჭაბაშვილის ნაწარმოებების მაგალითზე)
მაკა ხარძიანი
ნადირობის თემა სვანურ მუსიკალურ ფოლკლორში
ნინო მახარაძე
ქართული “ნანა”: ჟანრის სემანტიკისა და არტიკულაციის საკითხები
დავით შუღლიაშვილი
რვახმის სისტემა ქართულ საეკლესიო გალობაში (საგალობელთა სანოტო ჩანაწერების მიხედვით)
თამაზ გაბისონია
ქართული ტრადიციული მრავალხმიანობის ფორმები
თამარ წულუკიძე
ალექსანდრე წუწუნავას საოპერო რეჟისურა
ეკა ბუჩუკური
ქართულ-აღმოსავლური მუსიკალური კულტურების ურთიერთობების ზოგიერთი ასპექტი